Víte co se stane, když budete 12 týdnů dělat jenom dřepy? Slyšel jsem, že to bude mít vliv na celé vaše tělo, ne jen na nohy a protože to dost dobře může být pravda, rozhodl jsem se to na vlastní kůži vyzkoušet.

Věnoval jsem se pouze dřepům po dobu 12 týdnů.

Můj program byl zaměřený na rozvoj síly a posiloval jsem 2x týdně. Žádné jiné cviky jsem po celou dobu.

Takto vypadal trénink:
Pondělí 5x5 s maximální váhou
Čtvrtek 5x4 s 80% maxima

Na začátku i na konci jsem vše změřil a zdokumentoval. Absolvoval jsem kompletní analýzu těla na přístroji DEXA a výsledky můžete vidět níže.

Údaje - začátek 1.5.2017

%
TUK
kg
SVALY
kg
SVALY PAŽE
kg
SVALY TRUP
kg
SVALY NOHY

Změna po
12 týdnech

+ 5.3 %
🡒
+ 3.45 kg
🡒
+ 0.25 kg
🡒
+ 1.4 kg
🡒
+ 1.9 kg
🡒

Údaje - konec 25.7.2017

%
TUK
kg
SVALY
kg
SVALY PAŽE
kg
SVALY TRUP
kg
SVALY NOHY

Na následujícím grafu je vidět, jak se vyvíjela celková váha, kterou jsem za pondělní trénink nazvedal. 

Dřepy - vývoj celkové váhy

kg
na čince
opakování

Získejte zdarma kompletní report.

12 týdnů dřepů mělo skvělé výsledky.

Co jsem jedl, jak jsem posiloval. A proč to fungovalo se dozvíte v reportu.

Vyplňte formulář vpravo a vše vám zašlu na email.